Samenwerken met Shtick is als de Lotto winnen. Wie droomt er niet van?
Er is meer waar dat vandaan kwam
BRIEFING:
BRIEFING:
Van:
ACB Agencies
Focus:
Identiteit
Tone-of-voice
Brand rollout
Hey-o Shtick
Voor een wel erg aparte custom beursstand hebben wij een naam en creatief branding-concept nodig. Rollen jullie iets voor ons uit?
Meer Cases
“Wat is een ‘Boxpo’ zelfs?” Wel, het is exàct wat het beweert te zijn: een box, ontworpen voor een expo.
Boxpo is een innovatief bedrijf dat zich op een mooie dag voornam om de normen rond expo booths te herdefiniëren. Dat deden ze door een effectieve container te herontwerpen, zodat die letterlijk kan uitgeplooid worden – tot een expo booth, een podium, een showroom of zelfs een heuse winkel.
Boxpo contacteerde ons met de vraag om hun concept (weeral, letterlijk) van onder tot boven (of omgekeerd) te branden.
Na enkele co-creatieve workshops met hen werd de Boxpo-naam unaniem verkozen en creëerden wij er een volledige visuele identiteit rond – een logo, font, kleuren, copywriting, the works.
Als klap op de vuurpijl ontwierpen we ook een platform waarlangs bezoekers hun eigen booth kunnen configureren.
Dat deden we dan ook niet voor niets: de Boxpo container booths zijn namelijk herbruikbaar en duurzaam, maar ook simpelweg impressionant, én een uniek aanbod op de markt. Of ook: we approve this message.
Er is meer waar dat vandaan kwam