shtick logo

BRIEFING:

BRIEFING:

Van:

ACB Agencies

Focus:

Identiteit
Tone-of-voice
Brand rollout

Hey-o Shtick

Voor een wel erg aparte custom beursstand hebben wij een naam en creatief branding-concept nodig. Rollen jullie iets voor ons uit?

SHTICK

Meer Cases

We horen het u tot hier denken:

“Wat is een ‘Boxpo’ zelfs?” Wel, het is exàct wat het beweert te zijn: een box, ontworpen voor een expo.

Boxpo is een innovatief bedrijf dat zich op een mooie dag voornam om de normen rond expo booths te herdefiniëren. Dat deden ze door een effectieve container te herontwerpen, zodat die letterlijk kan uitgeplooid worden – tot een expo booth, een podium, een showroom of zelfs een heuse winkel. 

One concatenation under God’s co-creation

Boxpo contacteerde ons met de vraag om hun concept (weeral, letterlijk) van onder tot boven (of omgekeerd) te branden.

Na enkele co-creatieve workshops met hen werd de Boxpo-naam unaniem verkozen en creëerden wij er een volledige visuele identiteit rond – een logo, font, kleuren, copywriting, the works.

Configureer-het-zelf

Als klap op de vuurpijl ontwierpen we ook een platform waarlangs bezoekers hun eigen booth kunnen configureren.

Dat deden we dan ook niet voor niets: de Boxpo container booths zijn namelijk herbruikbaar en duurzaam, maar ook simpelweg impressionant, én een uniek aanbod op de markt. Of ook: we approve this message.

Samenwerken met Shtick is als de Lotto winnen. Wie droomt er niet van?

Er is meer waar dat vandaan kwam

shuffle cases

Tot hier.
En dan nu terug naar boven.