shtick logo

BRIEFING:

BRIEFING:

Van:

vzw Literatuurprijs

Focus:

Identiteit
Cultuur
Evenement
Brand rollout

Hé daar

Onze vrienden van Literatuur Vlaanderen zijn verre van ontevreden over jullie. Dus willen wij jullie ook graag inzetten, om een logo en huisstijl te ontwikkelen voor onze literatuurprijs De Boon. We hebben een uitgeschreven briefing. Lezen jullie mee? 

SHTICK

Meer Cases

Boontje voor literatuur

De Boon is een jaarlijkse literatuurprijs die literatuur in Vlaanderen zichtbaarder en vanzelfsprekend wil maken, auteurs en illustratoren de erkenning wil geven die ze verdienen, en wil verleiden tot het lezen, lenen en kopen van boeken. De oplettende kijker (lees: lezer) ziet meteen een niet-zo subtiele verwijzing naar Louis Paul – én een wat subtielere verwijzing naar een kidney in de letter B. De minder oplettende kijker, die kan er nu niet meer naast kijken.

Jaarlijks in de media

Het doet ons elk jaar opnieuw plezier om te zien hoe lezend Vlaanderen ons logo omarmt, en hoe de media de prijsuitreiking covert. En als u ons nu even wilt excuseren, wij zouden graag ‘Oroppa’ uitlezen voor de kinderen thuiskomen van school en de dagelijkse ratrace weer begint.

Met Shtick samenwerken is als een all-you-can-eat buffet: je krijgt altijd meer dan je gevraagd hebt.

Er is meer waar dat vandaan kwam

shuffle cases

Genoeg gescrold.
Nu terug naar boven.